Om mig

Mitt foto
Jag är en slöjdlärare som sysselsätter varenda lediga stund med pyssel och sånt som går att göra med symaskinen. Jag tar upp beställning om det är något ni vill köpa, både sydda, stickade och virkade grejjor. Även kort går att beställa. Alla saker på bloggen som är till salu hittar ni under "Etiketter" - "Till försäljning". För kontakt går det bra att skicka ett meil till jsjovirdhall@gmail.com eller skriv en kommentar i bloggen.

lördag 10 oktober 2009

Stickning....

....tar tid!
Nu är det ju inte så att jag har enbart har stickat den senaste månaden av frånvaro men jag hittade den här halsduken som jag kom på att att jag inte bloggat om. Tror att jag höll på med den i somras och minns det som ett kul projekt. Den är stickad på längden så ett varv tog en evighet för mig som inte är så van att sticka.




Förutom att mitt jobb tar all ledig tid så har det inte hänt så mycket. Jag väntar på en tygleverans som inte vill dyka upp så under tiden försöker jag minska på mitt gamla lager av tyger. Det har jag bl.a. gjort genom att omvandla min favoritmodel på barnbyxor till storlek 80/86.

1 kommentar: