Om mig

Mitt foto
Jag är en slöjdlärare som sysselsätter varenda lediga stund med pyssel och sånt som går att göra med symaskinen. Jag tar upp beställning om det är något ni vill köpa, både sydda, stickade och virkade grejjor. Även kort går att beställa. Alla saker på bloggen som är till salu hittar ni under "Etiketter" - "Till försäljning". För kontakt går det bra att skicka ett meil till jsjovirdhall@gmail.com eller skriv en kommentar i bloggen.

fredag 27 mars 2009

Etiketter & Näsduksfodral






Nu har mina etiketter till mina grejjor kommit så det syns vem de kommer ifrån. För att förvara etiketterna så de inte blir sådär ihopknölade vek jag en liten ask. Jag har redan hunnit använda etiketterna till några näsduksfodral. Jag blev väldigt nöjd:-)



Dessutom får Lille A vara med här igen (risk finns för att han återkommer) Mössan han har på sig börjar verkligen bli för liten, han ser ju ut som en av de sju dvärgarna.... Hög tid att sy nya, större och kanske av en annan modell.

1 kommentar:

  1. Snygga fodral!!!

    Annars allt väl?

    Kram

    /Lisa

    www.lisawerner.blogg.se

    SvaraRadera