Om mig

Mitt foto
Jag är en slöjdlärare som sysselsätter varenda lediga stund med pyssel och sånt som går att göra med symaskinen. Jag tar upp beställning om det är något ni vill köpa, både sydda, stickade och virkade grejjor. Även kort går att beställa. Alla saker på bloggen som är till salu hittar ni under "Etiketter" - "Till försäljning". För kontakt går det bra att skicka ett meil till jsjovirdhall@gmail.com eller skriv en kommentar i bloggen.

tisdag 24 mars 2009

Mobilfodral och ett kort







Nu har det inte hänt så mycket här på några dagar men här kommer någon ny sak och någon gamal. Mars månad är en populär fylla år-månad men eftersom personerna korten är ämnade för inte fått sina kort ännu kan jag bara visa ett av dem så länge. Snart kommer även en namskylt till en ytterdörr.



Det är många som undrar vad allt kostar och jag ska lägga upp priser inom kort. Ska bara komma på en lösning på hur det ska visualiseras här först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar