Om mig

Mitt foto
Jag är en slöjdlärare som sysselsätter varenda lediga stund med pyssel och sånt som går att göra med symaskinen. Jag tar upp beställning om det är något ni vill köpa, både sydda, stickade och virkade grejjor. Även kort går att beställa. Alla saker på bloggen som är till salu hittar ni under "Etiketter" - "Till försäljning". För kontakt går det bra att skicka ett meil till jsjovirdhall@gmail.com eller skriv en kommentar i bloggen.

torsdag 12 mars 2009

Haklappar...

... eller smakislappar som de har använts som i den här familjen. Inte just dessa dock:-)

5 kommentarer:

  1. Vilka snygga!! Säljer du eller ska A ha en ny varje dag...;=)
    Grattis till bloggen, jag kommer att följa den och bli inspirerad!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul att se E-tygerna uppsydda, fina mössor, haklappar me! Välkommen in till blogg-träsket!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag säljer. Jag har nr 1, 2, & 3 fr vänster kvar. De rödblå kan jag sy upp men de ser då inte exakt lika ut. 60kr tog jag i julas.

    SvaraRadera
  4. Shit va fina! Nästan så att man vill skaffa barn bara för att man ska kunn tvinga dig att göra några till till god förtjänst =)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Imponerande Julia, som vanligt.. Fantastiskt fina saker och söt kille. Tack för härligt boende i helgen, verkligen helpension. Vi hör och hälsa kram Jakob

    SvaraRadera